Batavia

Lunch & Learn: De reis van de huurder.

Benieuwd hoe jouw organisatie een ononderbroken klantreis kan ontwikkelen?

 

Als woningcorporatie krijg je talloze verzoeken van vele kanten. Hoe ontwikkel je een centrale, goed gecoördineerde en vooral klantgerichte manier van werken? Een mooie en gebruiksvriendelijke website en klantportaal vergroot de kansen enorm om klanten daar online hun reparatieverzoek in te dienen, maar het is slechts een stap in de complexe klantreis van je huurder. Wij kijken vanuit de klant vooral naar de gebruiksvriendelijkheid, de techniek en het design van je website en serviceportaal. Dit wil je allemaal naadloos op elkaar aangesloten hebben.

 

  • Gratis aanmelden
  • Vrijblijvende lunch & learn sessie
  • Een goed begin als je meer wilt weten over klantgericht werken

 

Wil je alles weten over de klantreis van jouw huurder? En hoe je daar het beste op in kan spelen met jouw digitale dienstverlening? Meld je dan via het formulier aan voor de gratis Lunch & Learn sessie op woensdag 27 juni van 12 - 14:30 uur! Onze Senior Online Marketeer Frank Dittner vertelt je waar je allemaal op moet letten bij het online inrichten van je dienstverlening en processen. 

 

Wil je graag vrijblijvend horen wat wij voor jouw woningcorporatie kunnen betekenen? Neem contact op met Frans Coppens, onze business development manager.

Frans Coppens

Auteur

Frans Coppens

Business Development Manager

Lunch & Learn: De reis van de huurder.

Neem een kijkje in de keuken: ontdek de mogelijkheden

Lees meer over woningcorporaties
Tick, tock, tick, tock..