Seminar

De rol van de gebruiker

Klantinzicht omzetten in klantwaarde door input & ervaringen van échte gebruikers


“We willen de gebruiker centraal stellen”. Een veel gehoord thema en iets wat wij als bureau in vrijwel elke briefing voorbij zien komen. En volledig terecht wat ons betreft, maar gebruikersgedrag is continu onderhevig aan verandering. Dus hoe stel je vandaag de dag de gebruiker of klant centraal op je digitale platform of kanalen?

Die vraag grijpen we vast tijdens ons seminar 'De rol van de gebruiker'. In een ochtend nemen we je mee in zowel de kwalitatieve als kwantitatieve mogelijkheden van gebruikersonderzoek. Ontdek de rol van design in een agile tijdperk en de tools om aan het begin van een (verbeter)traject gebruikers te betrekken, of juist wanneer de oplossing live is. Ben jij erbij? Meld je dan gratis & vrijblijvend aan!

Locatie: Have A Nice Day, Veemarktkade 8, 5222 AE 's-Hertogenbosch
Datum: Donderdag 28 maart 2019, van 09:00 - 12:00 uur (lunch start om 12.00 uur)


Data is het nieuwe olie hoor je overal voorbijkomen. Maar welke tools heb je nu nodig in je marketing stack om data te aggregeren en te analyseren? En wat is nu the next level die eraan zit te komen in kwantitatief onderzoek? Met onze tips & best practises geven we je concrete handvatten waarmee je klantinzicht kunt omzetten in klantwaarde. Bekijk hieronder het volledige programma en meld je aan.
 

Programma

09:00
 
Welkom / inloop met koffie, thee & koffiekoeken

09:30

Een gebruikerstest opzetten, hoe pak ik dat aan?  
Michiel de Nijs, freelance UX-designer (en oud collega)

10:15
  
 

The right tool for the right job: hulp bij kiezen & toepassen
Herman Maes, Intracto

11:00   
Pauze

11:30  
 



Ontwerpen voor de gebruiker in een agile tijdperk
Joep Snijders, Have A Nice Day

12:00   

Lunch

 

Over de sprekers

Michiel de Nijs, Freelance UX Designer, Researcher & User Experience Leader. Voormalig collega uit het Tribal Internet Solutions tijdperk. Heeft zowel aan de bureau- als klantzijde gewerkt en zijn sporen aan klantzijde oa. verdiend bij Sanoma en als freelance expert bij de Politie en ABN AMRO (heden). Altijd met focus op zowel online strategie als de rol van de (eind)gebruiker. De nodige vlieguren gemaakt met het opzetten en begeleiden van uitgebreide gebruikerstesten. Hij praat je bij over aanpak & waar je op moet letten.

Herman Maes, Marketing strateeg bij Intracto, vanuit de groep verantwoordelijk voor het behouden van aansluiting met de markt waar het neerkomt op marketing technologie zoals website analyse & optimalisatie tools. Er is vandaag de dag een veelheid aan tools en potentiële databronnen. Hij neemt je mee in hoe te beginnen (beginner & meer geavanceerd) en geeft je tips & tricks.

Joep Snijders, UX Designer bij Have A Nice Day, afgestudeerd aan de TU/e in 'Human Technology Interaction'. Samen met Tomas verrijkte hij onze aanpak met de 'design thinking' filosofie. Een agile manier van werken die vroegtijdig in een ontwikkeltraject ruimte geeft aan 'het perspectief van de gebruiker'.  

 

Schrijf je nu in!

Reserveer je plaats middels het formulier op deze pagina. 
De plaatsen zijn beperkt. Zien we je de 28e?

  • Aan de slag met écht gebruikersonderzoek
  • Tips & tricks om klantinzicht om te zetten in klantwaarde
  • Gratis aanmelding & vrijblijvende lunch
Sander Kouwenberg

Auteur

Sander Kouwenberg

Business Developer
RESERVEER JE PLEK

De rol van de gebruiker

Tick, tock, tick, tock..