E-mail

E-mailmarketing.

The inbox as a brandbox

Dialoog met je klanten.

E-mailmarketing is het versturen van nieuws of reclame naar klanten en potentiële klanten die hebben aangegeven meer informatie te willen ontvangen. Dit geeft je de gelegenheid om jullie website bij deze groepen opnieuw onder de aandacht te brengen en bezoekers aan je te binden. Zeer effectief, goedkoop en meetbaar.

Potentiële klanten willen.

Misschien kennen potentiële klanten jullie bedrijf nog niet goed, of hebben ze interesse in specifieke aanbiedingen. Door potentiële klanten de optie te geven om zich in te schrijven voor een nieuwsbrief op je website, kunnen ze meer informatie ontvangen over jullie producten en diensten. Op die manier krijgen ze meer feeling met jouw bedrijf en website. Ze zijn altijd op de hoogte van de aanbiedingen en zullen eerder tot aankoop overgaan.

Potentiële klanten willen.
Bestaande klanten behouden.

Bestaande klanten behouden.

E-mailmarketing is ook een goed instrument om relaties met bestaande klanten, die reeds een product hebben aangeschaft of gebruik maken van uw diensten, te behouden. Door middel van een nieuwsbrief, waarvoor ze zich kunnen inschrijven, kan je ze op de hoogte houden over het laatste nieuws en aantrekkelijke aanbiedingen. De klanten komen nog eens terug op jouw website, nemen contact op of zullen meer producten of diensten aanschaffen.

Full Service digital agency.

Klopt. Full service digital agency klinkt overdreven, maar zo noemen ze ons vaak. Voordeel is dat je ons alles kunt vragen. Bij de expertises hieronder mag je rekenen op slimme antwoorden.

Tick, tock, tick, tock..