Website statistieken.

Met Google Analytics
Google Analytics

Meten is weten.

Meten is weten. Dit geldt zeker voor je website. Alleen met goed geïmplementeerde website statistieken (Google Analytics) kan je zien of doelstellingen echt worden behaald. Iets dat wij goed in de vingers hebben. Op basis van de informatie die wij uit je website en je statistieken weten te halen, nemen we samen goed gefundeerde beslissingen en doen we aanpassingen die je gegarandeerd meer online rendement opleveren.

Meten, analyseren, interpreteren, adviseren en weer terug naar meten. Continu. Nauwkeurig. Open en transparant. En doelgericht.

Kom alles te weten over jouw website.

Je hebt bepaalde doelstellingen vastgesteld voor jullie website. Voorbeelden zijn het verhogen van het aantal bezoekers, en het aantal bestellingen of informatie aanvragen (conversies).

Maar hoe kan je zien of deze doelstellingen gerealiseerd worden? Hiervoor kan je gebruik maken van Google Analytics, een gratis statistiekenpakket. Om de juiste gegevens te verkrijgen, is het belangrijk dat het statistiekenpakket goed (door ons) geïmplementeerd wordt.

 

  • Aantal bezoekers
  • Herkomst bezoekers (land)
  • Aantal bezoekers vanuit Google
  • Gebruikte zoektermen
  • Aantal behaalde conversies
  • Waar haken bezoekers af?
Kom alles te weten over jouw website.
have-a-nice-day-overview-gruyterfabriek-wide.jpg (1)
Je website verbeteren.

Je website verbeteren.

Je kunt je website statistieken op ieder moment zelf bekijken, maar je kunt ook periodiek een rapportage met de gewenste gegevens ontvangen. Met behulp van de statistieken kan je zien waar de knelpunten zitten en op welke punten jouw website succesvoller kan worden.

 

  • Pagina's anders inrichten
  • Teksten aanpassen
  • Content toevoegen
  • Pagina's optimaliseren
  • Zoektermen aanpassen
  • Google AdWords campagne verbeteren

Voordelen van een Certified Partner.

Voor de beste analyses van je website schakel je je Google Analytics Certified Partner (GACP) in. Dan weet je dat wij je kpi's en andere doelstellingen echt kunnen realiseren.

Werken met een GACP bureau geeft je een voorsprong. We hebben immers rechtstreeks contact met het Google team dat de updates en nieuwe features van Analytics implementeert. Zo zijn we bij het uitbrengen van nieuwe mogelijkheden al op de hoogte van de details en de uitdagingen. Handig om snel het meeste rendement te kunnen realiseren. 

Bovendien hebben wij meer mogelijkheden met betrekking tot accounts, profielen en toegang tot statistieken. Ook helpen we bij het oplossen van ingewikkelde technische vraagstukken.

Voordelen van een Certified Partner.

Full Service digital agency.

Klopt. Full service digital agency klinkt overdreven, maar zo noemen ze ons vaak. Voordeel is dat je ons alles kunt vragen. Bij de expertises hieronder mag je rekenen op slimme antwoorden.

Tick, tock, tick, tock..