Analyseren, conceptontwikkelen en plannen maken.

Strategie

Strategie als startpunt.

Aan de basis van elk online vraagstuk ligt een goede strategie. Of dit nu een eenvoudige website, e-commerce strategie of intranet betreft. Om tot een goede strategie te komen hebben we de juiste input van onze klanten nodig. Dat is echt samenwerken en kennisdelen. En dus moeten we de juiste stappen doorlopen. Dat doen we samen door middel van interactieve workshops.

Analyse.

De eerste stap is altijd de analyse: wat is de doelstelling precies? Wat wil je bereiken? En wat ben je bereid te veranderen? Wie is je doelgroep of klant precies?

We gebruiken huidige statistieken voor de uitvoering van een nulmeting; de aftrap. Die combineren we met kennis uit je organisatie en we kijken ook naar de concurrenten.

In de analysefase worden essentiële vragen gesteld om de basis te leggen voor de volgende stap: de klantreis, ofwel de 'customer journey'.

Analyse.
Customer Journey.

Customer Journey.

Tijdens het in kaart brengen van de customer journey draaien we het proces om: we verplaatsen ons in jouw eindgebruiker. We stellen daarbij vragen als: wat is de behoefte van je doelgroep? Hoe ziet het (online) oriëntatieproces eruit? En door welke factoren wordt je klant nog meer beïnvloed tijdens zijn reis?

Weten hoe de customer journey er uitziet, is essentieel voor het bepalen van je online strategie. Dit doen we tijdens interactieve workshops, voor ons één van de leukste onderdelen van online strategieontwikkeling.

Have-A-Nice-Day-Design-discover-consultants-wide.jpg
Keuzes maken.

Keuzes maken.

De moeilijkste vraag in een strategietraject is: wat doen we niet? Door de strategie goed af te bakenen wordt duidelijk wat precies nodig is: een website of webshop, met of zonder de connectie met bestaande systemen? Welke kanalen gaan we gebruiken en wat betekent dat voor je taakverdeling in de organisatie?
De juiste strategie is een strategie die past bij zowel je doelstellingen als je mogelijkheden. Ook daarin denken we met je mee en verzorgen we oplossingen waar die nodig zijn. Of het nu gaat om technische oplossingen, online marketing of content.

Concept plan.

De input uit de interactieve workshops wordt uitgewerkt in een concept en een plan. Wat gaan we precies maken, en hoe kunnen we onze doelen bereiken?
In een goed concept en een duidelijk plan zijn alle wensen, behoeften en ideeën vastgelegd. Dat schept duidelijke verwachtingen, die we vervolgens kunnen waarmaken.
Door naar de designfase, waar concepten worden vormgegeven.

Concept plan.

Let's build. Zo bouwen we jouw site of webshop.

Na een goed onderbouwde keuze voor een gebruiksvriendelijk content management systeem (CMS) starten we met de 'build' fase. Met een van onze top CMS systemen EPiServer of Umbraco pas je zelf de inhoud van pagina's of producten op je website eenvoudig aan. Je kunt het met slimme marketing automation zelfs zo inrichten dat alleen bepaalde content getoond wordt aan specifieke bezoekers. 

Websitestatistieken.

Meten = weten. Dit geldt zeker voor de online marketing van je website of webshop. Alleen met goed geïmplementeerde websitestatistieken (zoals Google Analytics) kan je zien of je je doelstellingen ook echt behaalt. Op basis van deze gedetailleerde informatie en onze duidelijke rapportages met advies, neem jij vervolgens de juiste beslissingen. De aanpassingen die je doet kunnen het online succes positief beïnvloeden. Lees hier meer over webstatistieken.

Websitestatistieken.
Zoekmachineoptimalisatie.

Zoekmachineoptimalisatie.

Als je website of webshop er eenmaal staat, komt misschien wel het meest belangrijke onderdeel. Optimaliseren of zoals wij dat noemen: grow. De content en de site moet je blijven optimaliseren. Deze optimalisaties verbeteren de vindbaarheid van je website in Google, waardoor het aantal bezoekers zichtbaar toeneemt.

Full Service digital agency.

Klopt. Full service digital agency klinkt overdreven, maar zo noemen ze ons vaak. Voordeel is dat je ons alles kunt vragen. Bij de expertises hieronder mag je rekenen op slimme antwoorden.

Tick, tock, tick, tock..