Sterke content die ook Google graag leest.

Content Marketing

Geen site zonder content!

Na de eerste strategische sessies kun je bepalen welke structuur je site moet gaan hebben. Welke pagina’s je moet gaan ontwikkelen die aansluiten bij je verschillende persona’s. Je gaat je sitemap opstellen. En welke teksten en afbeeldingen er bij gebruikt moeten worden. Dus je gaat je content ‘mappen’, zodat je tijdig de content kunt gaan vullen. Niets zo vervelend als een site die klaar is voor livegang, maar zonder content…

Scanbare informatie

Goed leesbare webteksten.

Internetgebruikers nemen niet of nauwelijks de tijd om teksten volledig te lezen. Ze scannen vooral, waarbij hun blik valt op interessante trefwoorden, of creatief geplaatste design-elementen. Denk aan cijfers, tussenkopjes en opsommingen. Om ervoor te zorgen dat de juiste informatie bij je sitebezoekers blijft hangen zijn pakkende webteksten nodig. Scherp geschreven, passend bij de behoefte van je doelgroepen en ook nog eens goed vindbaar door de bekendste zoekmachines. Een vak apart!



Have-A-Nice-Day-stiltecabine.jpg
Have-A-Nice-Day-HR-overleg.jpg

Een beeld zegt meer dan 1000 woorden.

Sfeer en interactie

Geweldige foto's, video's en animaties op je website zijn een enorm waardevolle toevoeging voor je bezoeker. Goede sfeer en interactie past bij je merk en maakt een emotie los of stimuleert een gewenste handeling. De gemiddelde websitebezoeker bepaalt binnen enkele seconden of je site voldoet aan hun verwachtingen. In één oogopslag moet dus duidelijk zijn waar het over gaat bij jou. Als we jouw merk scherp definiëren gaan wij zelfs zo ver dat we interactie meenemen die past bij jouw merkessentie. Dan pas klopt de totale beleving. 

have-a-nice-day-content.jpg

Goede content is een vak apart.

Wij helpen je graag daarbij. Neem vrijblijvend eens contact met ons op.

Michiel de Nijs

Michiel de Nijs

Creative Director / Partner

Full Service digital agency.

Klopt. Full service digital agency klinkt overdreven, maar zo noemen ze ons vaak. Voordeel is dat je ons alles kunt vragen en mag je rekenen op slimme antwoorden.

 

Terug naar strategie

 

Terug naar UX & visual design

Tick, tock, tick, tock..