Klantreis

Customer Journey.

Ga mee op reis.

Tijdens het in kaart brengen van de customer journey draaien we het proces om: we verplaatsen ons in jouw eindgebruiker. We stellen daarbij vragen als: wat is de behoefte van je doelgroep? Hoe ziet het (online) oriëntatieproces eruit? En door welke factoren wordt je klant nog meer beïnvloed tijdens zijn reis?

Weten hoe de customer journey er uitziet, is essentieel voor het bepalen van je online strategie. Dit doen we tijdens interactieve workshops, voor ons één van de leukste onderdelen van online strategieontwikkeling.

Have-A-Nice-Day-Fingerboarding.jpg

Hoe goed ken jij je klant?

 Wij helpen je dat inzichtelijk maken. Neem eens contact met ons op.

Michiel de Nijs

Michiel de Nijs

Creative Director / Strateeg

Full Service Digital Agency

Klopt. Full service digital agency klinkt overdreven, maar zo noemen ze ons vaak. Voordeel is dat je ons alles kunt vragen en mag je rekenen op slimme antwoorden.

 

 

Terug naar strategie

Tick, tock, tick, tock..