Personas

Wie is je doelgroep?

Verplaats je in de eindgebruiker.

Voordat je überhaupt begint aan een online oplossing voor je vraagstuk, wil je duidelijker schetsen wie je doelgroep is. Geef je doelgroepen een naam, een gezicht, laat ze leven binnen je organisatie...kortom: creëer persona’s! Zo heb je altijd voor ogen aan wie je je toegevoegde waarde biedt.

Vaak vragen ondernemers en managers wat die merk-oefeningen en -uitkomsten toevoegen aan hun logo. Heel simpel. Jouw logo is niet langer een huisstijl. Maar jouw organisatie wordt een merk met een krachtig en aantrekkelijk verhaal. Voor je klanten, maar ook voor jouw contentmakers, designers en marketeers. Elke beslissing die je neemt, neem je op basis van jouw vaste persona’s en je merk-richtlijnen. Je merk gaat leven, geeft je vertrouwen in presentaties en is het krachtige toetsmiddel om consistent te communiceren in alles wat je doet.

 

Have-A-Nice-Day-online-business.jpg (1)

Schiet jouw website op doel?

Maak een afspraak met ons om hierover te sparren. 

Michiel de Nijs

Michiel de Nijs

Creative Director / Partner

Full Service Digital Agency

Klopt. Full service digital agency klinkt overdreven, maar zo noemen ze ons vaak. Voordeel is dat je ons alles kunt vragen en mag je rekenen op slimme antwoorden.

 

 

Terug naar strategie

Tick, tock, tick, tock..