Maak kennis met ons
support team

Bij Have A Nice Day zit een heel team voor je klaar. Zij zijn jouw ‘Supporters’, altijd beschikbaar om je te helpen met het onderhouden en eventueel verbeteren van je site en alle techniek daaromheen.

Ons supportteam is bereikbaar via 073-627 26 33 of mail support@haveanicedayonline.nl

  • Martijn de Wolf

    Martijn de Wolf

    Full-stack Developer
  • Koen van Ras

    Koen van Ras

    Developer
  • Sander van der Pas

    Sander van der Pas

    Developer
  • Lieke Heijne

    Lieke Heijne

    Front-end Developer
  • Luc Awater

    Luc Awater

    Developer
  • Quirine Vis Akihary

    Quirine Vis-Akihary

    Service Lead
  • Hans Bodde

    Hans Bodde

    Supporter
  • Milan Vogels

    Milan Vogels

    Developer
  • William Parr

    William Parr

    Developer
  • Jeroen Mink

    Jeroen Mink

    Lead Development

1. Welke diensten leveren de Supporters?

  • Begeleiding bij het gebruik van je online applicatie (CMS, backoffice etc.);
  • Snelle en effectieve opvolging bij problemen, bugs en verzoeken;
  • Beheer van de content met inhoudelijke updates en andere aanpassingen
  • Ontwikkelen van uitbreidingen en nieuwe functionaliteiten
  • Beheren en configureren van de web hosting.

2. Is support een betaalde dienst?

Ja, in de regel is al het werk uitgevoerd door ons serviceteam betaald. Er kan op verschillende manieren worden gewerkt.

    • Elke vraag wordt in regie afgerekend. Eenmaal per maand bundelen we alle gestelde vragen en worden deze afgerekend. Het uurtarief bedraagt 110 euro/u
    • Bij grotere vragen (vanaf +- 2 werkuren) zal er eerst een ureninschatting worden afgegeven alvorens er actie wordt ondernomen. Na goedkeuring van de ureninschatting zal gestart worden met het uitvoeren van de werkzaamheden. Het standaard uurtarief bedraagt 110 euro/u, het spoedtarief 140 euro/u.

3. Welke garantievoorwaarden worden gehanteerd?

We hanteren een standaard garantieperiode van 3 maanden na oplevering van het project. Het opleveringsmoment van een project is het moment dat alle werken door ons uitgevoerd, getest en opgeleverd werden. We aanschouwen de livegang van een project niet als opleveringsmoment aangezien er regelmatig om diverse redenen beslist wordt dit uit te stellen tot een later moment.

4. Welke tarieven worden er gehanteerd?

  • 110 eur / u
    Standaardtarief voor alle uitvoerende taken
  • 110 eur / u
    Projectmanagement, communicatie en opvolging
  • 140 eur / u
    Spoedtarief voor alle uitvoerende werken, projectmanagement, communicatie en opvolging

5. Wanneer ga je betalen voor het oplossen van bugs?

Zoals gezegd is het oplossen van bugs inbegrepen tijdens de drie maanden garantieperiode. Vanaf dat moment betaal je voor de uren die je gebruikt, dus ook voor het oplossen van bugs.

6. Kan ik meer garanties en snellere service krijgen?

Bij Have A Nice Day hanteren we drie niveaus van service voor websites en online applicaties. Het serviceniveau hangt samen met het bedrag dat je per maand betaalt.

   
 
 
Good
Better
Best
Beschikbaarheid 5/7
van 8.30u tot 17.30u
5/7
van 8.30u tot 17.30u
7/7
van 24/24u
Reactietijd bedrijfskritisch incident 1 werkdag
3 uur
3 uur
Reactietijd niet-bedrijfskritisch incident 5 werkdagen
3 werkdagen
1 werkdag
Hersteltijd bedrijfskritisch incident 1 werkdag
3 uur (werkdagen)

3 uur (werkdagen)6 uur (niet-werkdagen)
Hersteltijd niet-bedrijfskritisch incident 5 werkdagen
3 werkdagen
2 werkdagen
Multi-site -
-
x
Maandelijkse kosten per project € 75,00
€ 150,00
€ 300,00
   
 
 

Vragen? Bel Quirine voor advies

Als teamlead van Support zorg ik ervoor dat al je vragen en tickets snel worden opgevolgd en uitgevoerd. Heb je bijkomende vragen of wens je advies? Ik help je graag verder.