Het gezicht van internetmarketing.

Tim Waijers - NiceToKnow - 17 jun 2014
Het gezicht van internetmarketing.

Het onzichtbare zichtbaar maken, vanaf de start of halverwege.

Jouw product of dienst kan nog zo goed, vernieuwend, mooi en bruikbaar of speciaal zijn, als niemand jou of jouw product vindt, is de kans op succes nihil. Daarom schakel je Have A Nice Day in. Wij zetten je online op de kaart. Het liefst vanaf de start. Een goed begin is écht het halve werk. Ook wanneer je een poosje online bent, kunnen wij een flinke optimaliseringsslag maken.

 

Zorgen dat jij of jouw product online gevonden wordt, daar houden we ons allemaal mee bezig bij Have A Nice Day. Van development tot support, we dragen allemaal diezelfde online bril. Maar onze internetmarketeers zijn de specialisten op het gebied van online vindbaarheid. In deze blog uitleg over hun vakgebied en een voorstelrondje.

Maximaal rendement.

Onze specialisten meten, weten, analyseren, rapporteren en optimaliseren. Doordat processen elkaar snel opvolgen binnen één team, kunnen we de kennis die we meten direct en adequaat doorvertalen naar actie. Omdat internetmarketing (verder beschreven als IM) betrokken wordt bij de startfase, behalen we voor jou het meeste rendement, binnen het te besteden budget.

 

IM vraagt een focus en visie in strategie die aan verandering onderhevig blijft. De wereld van online is constant in beweging.

Een goed begin is het halve werk.

Onze IM’ers beginnen met een marktonderzoek. Met Google Analytics meten we wat er op jouw website gebeurt. Met een SEA campagne kijken we waar kansen liggen. De resultaten vormen de basis voor de uit te stippelen IM strategie. Tevens vormen de resultaten van het onderzoek de basis voor het te ontwikkelen webdesign: een interactief ontwerp wat inspeelt op het gedrag van jouw bezoeker/klant. Hiervoor werkt IM samen met development.

Zoekmachine gebouwde contentgestuurde websites.

We maken zoekmachine gebouwde contentgestuurde websites. Deze worden door zoekmachines snel geïndexeerd. Omdat de zoekalgoritmes van zoekmachines constant veranderen, maken we de inhoud van de websites relevant en spam werend. Zo blijft de website hoog in de lijst van zoekmachines.

 

Senior online marketeer Tim Waijers is dé specialist van zoekmachineoptimalisatie (SEO). Hij weet alles over het technische gedeelte en volgt de laatste trends en technieken van pagina indexering. Tevens leidt hij URL-migraties in goede banen, zodat waardevolle opgebouwde gegevens en de positie daarvan niet verloren gaan.

Test test test...

 

Bij de realisatie van jouw website testen onze IM’ers de verschillende templates/landingspagina’s op conversie en vindbaarheid. Aan de hand hiervan worden campagnes uitgezet en bijgeschaafd. Dit is een ongoing proces.


IM helpt bij het implementeren van Google Analytics. Vanuit een gedegen maandelijkse rapportage en analyse brengen we advies uit zodat jij het maximale aan rendement kunt behalen.

 

Account manager Sander Kouwenberg richt zich op nieuwe klanten en is geïnteresseerd in alle mogelijkheden van online marketing.

Kijk bij onze Updates. Hier lees je nog eens uitgebreid wat we doen. Neem contact met ons op en vraag naar de mogelijkheden!

 

Crossmediale mix.

Met een goede Google AdWords campagne boren onze online marketeers een nieuwe potentiële markt aan. Met zoekmachine adverteren, optimalisatie en e-mailmarketing weten ze kansen te creëren en benutten. Ze zijn allrounder op het gebied van online en offline marketing.


Business consultant Frans Coppens is gespecialiseerd in het bouwen van affiliate websites,  e-mailmarketing en on page zoekmachineoptimalisatie. Hij richt zich graag op business-to-consumer marketing.

Onze IM’ers breiden hun dienstenpakket uit met online advertisement: banner/display/video, linkbuilding, landingspagina advies, social media strategie en contentbepaling.

Content is king.

Content is king. Content marketeer Nicole Vermulst zorgt voor relevante en kwalitatieve content, die direct invloed heeft op noteringen in zoekmachines. Zoekmachines integreren steeds vaker de waarde van de content. Een goede contentstrategie zorgt voor een betere vindbaarheid online. Wat betreft social media bepalen we samen met partner Apostle de pijlers.

Tick, tock, tick, tock..