Ideale klant, wil jij met ons een relatie.

Dennis van Gent - NiceToKnow - 17 jun 2015
Ideale klant, wil jij met ons een relatie.

Jij - ideale klant - bestaat. Ik ervaar dat gelukkig ook. Maar voor sommige relaties is tijd nodig. En we moeten in staat zijn om elkaar écht te willen leren kennen. Elke relatie is anders, maar we delen hetzelfde doel.

Neem ik een risico met deze column?

Nee! Ik schop niemand (bewust) voor zijn schenen. We zoeken allemaal naar de ideale klant, net zoals we naar de ideale partner zoeken. Toch?! En daar heb je het al: het gaat eigenlijk over de ideale relatie.

Wij zijn als organisaties vooral polygaam en dat maakt de uitdagingen wel wat groter, maar niet onoverkomelijk. Nu verschilt het nogal hoe ‘intens’ onze relatie moet/kan zijn, ten aanzien van het type product of de dienst die wordt afgenomen. Maar ik weet wel dat de toegevoegde waarde van onze club het grootst is, wanneer onze relatie ‘intens’ is. En daartoe moeten we dus beiden in staat zijn om elkaar écht te willen leren kennen. Bewust schrijf ik ‘in staat zijn’, want it takes two to tango.

1. it-takes-two-to-tango.jpg

Waarom?

Digitale marketing dringt steeds dieper door in de kern van organisaties.  Wij krijgen met steeds meer aspecten van organisaties te maken. Digitale marketing - onze expertise - gaat al láng niet meer om een website alleen.

 

"Digitale marketing is geen project of product georiënteerde activiteit meer, het is een on-going proces".

 

De klantreis is dynamisch en voortdurend aan veranderingen onderhevig. Er moet continu worden bijgestuurd. Dit vergt een team, waar wij een onderdeel van kunnen uitmaken. Kunnen we samen die relatie vormen? Dan zijn de resultaten zeer succesvol!

Reageren?
Vakidioot, gespecialiseerd in digitale transformatie.

Tick, tock, tick, tock..