La Trappe

Platform voor de lekkerste Trappist van Nederland

Klant La Trappe
Case Corporate site & online reserveren
Product Umbraco CMS
La Trappe

De ultieme beleving van een Brabants merk.

De populariteit van speciaalbier blijft toenemen. Zowel in Nederland als buiten onze landsgrenzen. Niet vreemd dat La Trappe ons vroeg om een schaalbaar en toekomstproof merkplatform te ontwikkelen ter ondersteuning van hun lokale en internationale merkbeleving.

Intro.jpg (1)

Toptaken gericht

Met welk doel bezoekt een consument onze website? En wat zijn onze communicatie doelstellingen als merk, organisatie en echte Trappist? Een pragmatisch ‘discovery traject’ gaf ons antwoord op deze vragen. We creëerden een website concept en platte structuur die zich laat vangen in een 3-tal toptaken: de Trappistenbieren, een bezoek brengen aan en het verhaal van La Trappe.



opdrachten3.jpg

Self-service & proces optimalisatie

De ultieme beleving van het merk ervaar je door een proeverij of excursie. Om dit proces te optimaliseren ontwikkelden we met La Trappe, het Proeflokaal en kassa software leverancier Nostradamus, de mogelijkheid tot het online reserveren en betalen van een excursie of proeverij. De bezoeker heeft realtime inzicht in de beschikbaarheid op basis van taal, aantal personen, datum en voorkeurstijd. Daarnaast kan men aangeven of er personen onder de 18 jaar in het gezelschap zijn. Na afronding en betaling ontvangt de bezoeker een voucher als toegangsbewijs op de dag zelf. Liever een excursie of proeverij cadeau doen? Daarvoor ontwikkelden we een online bestelstraat voor cadeaubonnen.



fotos.jpg

Een flexibel platform

La Trappe is wereldwijd verkrijgbaar. Vandaar bij aanvang de wens voor een meertalig platform. De website is momenteel in 7 talen beschikbaar. We creëerden een content & CMS architectuur die de editor eenvoudig in staat stelt op één plek generieke data te beheren. Denk aan de productinformatie, maar geeft ook de flexibiliteit om per land andere content aan te bieden en te voldoen aan lokale behoeften en regelgeving rondom alcohol.



Exclusieve verkoop Oak Aged batches

Oak Aged benodigt geen toelichting voor de liefhebber. La Trappe Quadrupel gerijpt op eikenhouten vaten. We ontwikkelden een orderflow voor de toekenning van oude Oak Aged batches die ervoor zorgt dat er maximaal één fles per batch per persoon te bestellen is.

Exclusieve verkoop Oak Aged batches
DE RESULTATEN

Cijfers op een rij

7

Aantal talen

230.000+

Bezoekers per jaar

10.265

Transacties sinds livegang

De makers.

Sander van de Pas

Sander van de Pas

Backend Developer

Milan Vogels

Milan Vogels

Frontend Developer

Robbert Morsink

Robbert Morsink

Lead Project Manager

William Parr

William Parr

Backend Developer

Joep Snijders

Joep Snijders

Designer & Frontend Developer

Meer weten over deze case?

Enthousiast geworden van deze La Trappe case? Neem gerust contact op. Ik ben direct bereikbaar op 06-54977010.

Contact Sander Kouwenberg
Tomas

Sander Kouwenberg

Business Developer

Sligro

Klant
Sligro en Tintelingen

Blueriq

Klant
Blueriq
Tick, tock, tick, tock..